دانلود نرم افزار گرافیکی Electric Rain Swift3D 5.0.0.662 - ساخت سریع و راحت انیمیشن ها 3 بعدی
نوشته شده توسط : حمید
خیلی وقت ها پیش می آید که برای سایت یا وبلاگ خود و حتی یک پروژه ساده نیاز به یک انیمیشن سه بعدی نیاز داریم که 2 عامل مهم وقت و ساده بودن ساخت از معیار های مهم در این مواقع می باشد. نرم افزارهای فراوانی در این زمینه تولید شده اند ولی زمان یادگیری آنها نیاز به دوره های آموزشی و انجام تمرینهای متعدد برای کسب مهارت احتیاج دارند ولی سایت دانلود رایگان امروز قصد معرفی نرم افزاری را برای شما عزیزان دارد که به تنهایی امکاناتی را برای شما فراهم نموده و در نظر گرفته است، که شما را به هرگونه برنامه های 3D بی نیاز می نماید.

Swift3D 5.0.0.662 نام نرم افزار ساخت سریع و راحت انیمیشن ها 3 بعدی قدرتمند شرکت Electric Rain می باشد که از روی اسم آن هر کسی متوجه میشود که با وجود این نرم افزار خیلی سریع می تواند انیمیشن های متحرک 3 بعدی خود را ایجاد نماید و در هر جایی از آنها استفاده نماید. ابزار قدرتمند Swift 3D انتخاب عالی و مناسبی برای گرافیست ها و طراحان می باشد؛ شاید مواردی همچون Import و Export قدرتمند، نماهای متفاوت از آبجکت طراحی شده، واسط کاربری ساده و زیبا، اعمال تنظیمات فوق العاده، رندر های عالی و هزاران قابلیت دیگر هر طراح حرفه ای را به سمت خود بکشد.

یکی از قابلیت های نرم افزار Electric Rain Swift3D 5.0.0.662 که آن را بسیار انعطاف پذیر نموده است، یکپارچه سازی و هماهنگی مستقیم آن با نرم افزار گرافیکی پرطرفدار Adobe Flash® میباشد که واقعا به سادگی نمی توان از آن گذشت. شما با این ویژگی قادر خواهید بود تا فایل های 3 بعدی تولید شده توسط نرم افزار را به راحتی وارد نرم افزار حرفه ای ماکرومدیا فلش نمایید و با بهره بردن از تکنولوژی هوشمند لایه ها ( SmartLayer Technology ) از انیمیشن خود به راحتی استفاده نمایید. این تکنولوژی انحصاری باعث شده است تا فایل های 3 بعدی Swift 3D تنها انیمیش هایی باشند که با نرم افزار فلش یکپارچه یاشند و با استفاده از این دو نرم افزار در کنار یکدیگر به ایجاد انیمیشن های قدرتمند و با کیفیت پرداخت.

Electric Rain Swift3D 5.0.0.662 - ساخت سریع و راحت انیمیشن ها 3 بعدی

قابلیت های کلیدی Electric Rain Swift3D 5.0.0.662

    <



    :: بازدید از این مطلب : 123
    |
    امتیاز مطلب : 4
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 2
    |
    مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: